Un echilibru al cavității orale, inhibă demineralizarea dintilor (dentinei) și a smalțului și promovează remineralizarea.

Combinația câștigătoare pentru un zâmbet care durează o viață.

Dinții temporari (de lapte) sunt parte importantă în etapa premergătoare apariției dinților definitivi.

Sunt un înveliș ceramic subțire, dar foarte rezistent, care se aplică peste suprafața vizibilă a dinților și sunt folosite pentru a corecta sau/și îmbunatăți aspectul;

Laserul este un instrument extrem de eficace în reducerea durerilor postoperatorii și a celor asociate cu articulația temporo-mandibulară, a durerilor cauzate de diverse leziuni orale, a aftelor și a herpesului bucal;

✅ se realizează cu un gel care conține peroxid de carbamidă ( substanța de albire) în concentrație mică , nitrat de potasiu și fluor (acestea au o acțiune desensibilizantă)

Albirea dentară este o procedură non-invazivă prin care se poate obține o nuanță mai deschisă a dinților față de cea actuală, fără afectarea smalțului sau a dentinei.

Astăzi vom discuta despre vizita la bunul nostru prieten: medicul dentist sau stomatologul.

Frica de stomatolog sau dentofobia este o problema din ce in ce mai des intalnita. De foarte multe ori, pacientii ajung in ultimul moment pe scaunul stomatologic tocmai din aceasta cauza, iar problemele care mai ieri erau minore, ajung sa le dea o sumedenie de batai de cap.

Igiena orala corecta are ca principal scop indepartarea eficienta a placii bacteriene de pe dinti si prevenirea acumularii acesteia si a transformarii ei ulterioare in tartru dentar prin mineralizare.

Placa dentara este un strat invizibil, un biofilm care se depune pe suprafata dintilor, gingiei, mucoasei bucale si a lucrarilor dentare dupa fiecare masa. Este principala cauza de imbolnavire a dintilor si gingiilor. Aceasta placa bacteriana se populeaza cu bacterii, celule epiteliale, leucocite etc , apoi metabolizeaza zaharoza din alimente producand acizi organici ce scad ph-ul local.

Vrei sa iti rezolvi toate problemele de dinti?

Fa primul pas si vino in cabinetul nostru stomatologic. Impreuna le rezolvam pas cu pas!