Pin It

Despre caria dentara, cum evolueaza și de ce e foarte important sa ne prezentam la medic incă din fazele de inceput ale acesteia

Pin It
Tratamentul de canal este soluția de tratament atunci când vorbim despre afecțiunile ireversibile ale pulpei dentare (sistemul nervos-vascular cantonat în canalele radiculare ale dinților) sau în infecțiile spațiului periapical (afecțiune ce apare cel mai adesea din cauza unui tratament de canal efectuat incorect). Tratamentul endodontic presupune îndepărtarea țesutului infectat din canalele radiculare, dezinfecția acestora și obturarea etanșă a acestui spațiu.

Pin It

Boala parodontală, denumită de pacienți parodontoză este o afecțiune ce nu afectează dintele în sine, ci țesutul periodontal sau parodonțiul. Acest lucru înseamnă că această condiție se va reflecta asupra gingiei, a ligamentelor de susținere ale dintelui și a osului alveolar.

Pin It

Boala parodontală este în strânsă legătură cu un grup de boli care implică aspecte inflamatorii ale gazdei și evenimente disbiotice care afectează țesuturile parodontale. Printre factorii asociați se află diabetul, bolile cardiovasculare, osteoporoza, artrita reumatoidă.

Ce trebuie sa stii despre COVID-19
Pin It

COVID-19 este boala determinata de virusul SARS-CoV-2. Din cauza globalizarii si a mijloacelor de transport moderne, virusul s-a raspandit pe tot globul intr-un timp foarte scurt.

Pin It

Laserul stomatologic este considerat ca fiind o modalitate precisa si eficienta  de efectuare a multor tratamente stomatologice minim invazive.

Acesta a reprezentat un mijloc de utilizare a energiei generate de lumină pentru a elimina sau modifica ţesuturile moi şi dure din cavitatea bucală.

Plasmolifting stomatolog dentist Constanta
Pin It

Plasmolifting (PRP- platelet rich plasma) este o metodă de stimulare a procesului de regenerare a pielii prin introducerea locală a formei injectabile de autoplasmă trombocitară rezultată prin centrifugarea sângelui venos al pacientului.

Pin It

Astazi as vrea sa va spun cateva cuvinte despre primii molarii permanenti, deoarece acestia sunt primii dinti definitivi care apar, trebuie sa le acordam o atentie sporita.

Pin It

Implantologia este o ramură a stomatologiei ce rezolvă problemele de edentatie (lipsa dintilor) cu ajutorul implanturilor dentare.

Implantul dentar este elementul de bază, într-un mecanism de refacere a danturii. Acesta presupune o intervenție chirurgicală, prin care se inserează, pe arcada dentară, o rădăcină artificială, sub forma unei piese din titan.

Pentru ca rezultatul final să fie excelent, acordăm o atenție deosebită începutului. Implantul dentar, odată inserat, devine parte din sistem.