În ce situații este nevoie de extracție?

• cand dinții sunt distruși de carii și nu mai pot fi tratați;
  • cand dinții sunt fracturați la nivelul rădăcinilor;
  • dinții cu parodontită marginală cronică profundă (paradontoză) și mobilitate mare;
  • dinții temporari/de lapte care întârzie apariția celor definitivi;
  • dinții care împiedică reașezarea dinților pe arcadă din punct de vedere ortodontic;
  • molarii de minte

Cum definim bruxismul?

Bruxismul este o scrâșnire, frecare sau chiar încleștarea dinților în mod inconștient, obicei care îi aduce drept efecte deteriorarea stării dinților. Bruxismul este cunoscut popular drept “scrâșnit din dinți”.

“Petele albe” de pe dantură sunt o problemă cu care se confruntă mulți pacienți. Ele pot crea disconfort în cele mai firești situații ale vieții, cum ar fi atunci când zâmbiți.

La fel ca cea acută, apare la nivelul parodonțiului apical (vârful rădăcinii/ radăcinilor unui dinte)

Aceasta apare la nivelul parodonțiului apical (vârful rădăcinii/ radăcinilor unui dinte) sub forma unui proces inflamator, ca o complicație a inflamației pulpare (pulpită)

În interiorul fiecarui dinte, sub dentină și smalț, se găsește o zonă denumită pulpă dentară. Aceasta are în componența sa celule, nervi și vase de sânge.

Tratamentul endodontic sau tratamentul de canal (“scoaterea nervului”) constă într-o succesiune de proceduri terapeutice care au ca rezultat final eliminarea infecției de la nivelul pulpei dentare și protejarea zonelor decontaminate de alte agresiuni microbiene.

sunt acele elemente care se cimentează pe termen lung peste bontul dentar si sunt realizate din materiale rezistente, mai variate ca posibilități precum:

Restaurările protetice sunt folosite atunci când:

este o inflamație superficială a gingiilor. una din cele mai comune cauze care duc la apariția gingivitei este igiena orală precară e determinată de placa bacteriană acumulată în exces care duce la inflamarea gingiilor.

este definit ca fiind o formațiune de dimensiuni reduse care apare la vârful rădăcinii dintelui, de cele mai multe ori, ca urmare a unei infecții netratate a canalului radicular

Vrei sa iti rezolvi toate problemele de dinti?

Fa primul pas si vino in cabinetul nostru stomatologic. Impreuna le rezolvam pas cu pas!