Pin It

Despre caria dentara, cum evolueaza și de ce e foarte important sa ne prezentam la medic incă din fazele de inceput ale acesteia

Pin It
Tratamentul de canal este soluția de tratament atunci când vorbim despre afecțiunile ireversibile ale pulpei dentare (sistemul nervos-vascular cantonat în canalele radiculare ale dinților) sau în infecțiile spațiului periapical (afecțiune ce apare cel mai adesea din cauza unui tratament de canal efectuat incorect). Tratamentul endodontic presupune îndepărtarea țesutului infectat din canalele radiculare, dezinfecția acestora și obturarea etanșă a acestui spațiu.

Pin It

Boala parodontală, denumită de pacienți parodontoză este o afecțiune ce nu afectează dintele în sine, ci țesutul periodontal sau parodonțiul. Acest lucru înseamnă că această condiție se va reflecta asupra gingiei, a ligamentelor de susținere ale dintelui și a osului alveolar.

Pin It

Boala parodontală este în strânsă legătură cu un grup de boli care implică aspecte inflamatorii ale gazdei și evenimente disbiotice care afectează țesuturile parodontale. Printre factorii asociați se află diabetul, bolile cardiovasculare, osteoporoza, artrita reumatoidă.

Pin It

Pacientul s-a prezentat in clinica acuzand dificultati la masticatie din cauza unei formatiuni pseudotumorale situate la nivelul limbii.

Ce trebuie sa stii despre COVID-19
Pin It

COVID-19 este boala determinata de virusul SARS-CoV-2. Din cauza globalizarii si a mijloacelor de transport moderne, virusul s-a raspandit pe tot globul intr-un timp foarte scurt.

Pin It

Există mai multe soluții pentru tratarea dinților galbeni. Una dintre acestea ar fi albirea dintilor. Totuși înainte de această procedură se vor evalua cauzele îngălbenirii dinților pentru a se determina care din produsele de albire oferă cele mai bune rezultate.

Pin It

Astazi aducem in discutie igienizarea dentara profesionala, si ne-am propus sa raspundem la urmatoarele intrebari:

• Ce este igienizarea dentara?
  • Care sunt etapele igienizarii dentare?
  • Care sunt diferentele intre airflow-ul traditional si solutia gasita in cabinetul nostru?
  • Cat de des este recomandat sa apelam la un periaj dentar profesional?
  • Cum arata dintii inainte si dupa igienizarea?

Pin It

Cabinetul stomatologic Esra Dental Clinic a fost dotat astăzi cu un echipament de ultimă generație utilizat în profilaxie, unic în Constanţa.

Airflow Prophylaxis Master EMS+Airflow Station+ este o solutie pentru îndepărtarea eficientă şi fără durere a plăcii bacteriane supra şi subgingivale respectiv a tartrulului supra şi subgingival, prevenirea parodontozei și menținerea sănătății dinților, creat pentru o utilizare profesională intensivă. Acest sistem de profilaxie este realizat în Elveția de către EMS Research Center după ce au fost parcurse peste 100.000 de ore de teste tehnice și clinice în colaborare cu profesioniști de top în domeniul stomatologiei și reprezintă o premieră pentru orașul Constanța.

Pin It

Imediat dupa incident am aplicat un tratament cu laser folosind piesa LLLT (low level laser therapy), asupra unui traumatism la nivelul buzei inferioare la un copil de 10 ani.

Pin It

Ne-am modernizat cabinetul, drept urmare a venit momentul in care trebuie sa ne despartim de scaunele unde peste 500 de pacienti au fost tratati.

Astfel oferim spre vanzare 2 scaune stomatologice (unituri dentare):